თემატური გეგმები

 


   თემატური გეგმა

პედაგოგი: ტ.გუკი

2022-2023 სასწავლო წელი

II კლასი

თემა

სთ-რაოდენობა

რესურსი

აქტივობა

შენიშვნა

რა არის კომპიუტერი? ნეტ ბუკის მოხმარების წესების გაცნობა

1

კომპიუტერი, პროექტორი ,

მასწავლებელი უხსნის მსწალეებს რა არის კომპიუტერი და რისთვის გამოიყენება ის. შემდეგ აჩვენებს ნეტ ბუკს და ასწავლის მის გახსნას, დახურვას. მოსწავლეები იმეორებენ აღნიშნულ ქმედებას. ამის შემდეგ მასწავლებელი ასწავლის მოსწავლეებს ჩართვასა და გამორთვას. შემდეგ მასწავლებელი უხსნის მოსწავლეებს რომ კომპიუტერს მუშაობისათვის სჭირდება ელემენტის დატენა. ასწავლის მათ როგორ უნდა შეაერთუნ დენში კომპიუტერი

 

სასურველია მოსწავლეებმა გააცნობიერონ კომპიუტერთან უსაფრთხო მოქცევის წესები. (მაგ. არ ჩართონ დენის წყაროში სველი ხელებით, არ მოქაჩონ სადენი დენის წყაროდან გამორთვის მიზნით და. ა.შ)

ნეთ-ბუკის შესაძლებლობების გაცნობა

1

კომპიუტერი

მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს კომპიუტერის ჩართვას. შემდეგ აცნობს მათ კომპიუტერის შესაძლებლობებს (ფოტოს გადაღება, მულთფილმის გახსნა, სიმღერების მოსმენა და ა.შ)

სასურველია თუ მასწავლებელი მსწავლეებთან ერთად უყურებს წინასწარ შერჩეულ მულტფილმს.

საშინაო დავალება: მოსწავლეებს ვთხოვოთ გადაიღონ ფოტოები მის ოჯახის წევრებთან და გვაჩვენონ მომდევნო გაკვეთილზე

ფაილი, ფაილის ტიპების გარჩევა

1

კომპიუტერი, პროექტორი

ფურცლები სხვადასხვა ნახატებით

მასწავლებელი მაგიდაზე აწყობს ფურცლებს ზოგზ ნახატია გამოსახული ზოგზე ტექსტი და სთხოვს მოსწავლეებს დააწყონ ფურცლები რაიმე გარკვეული ნიშნით.  შემდეგ უხსნის მოსწავლეებს რომ არსებობს სხვადასხვა ტიპის ფაილები რომლებიც ერთმანეთისგან განსხვავდება, უხსნის თუ რა ტიპის ფაილები არსებობს (გრაფიკული, ტექსტური, ვიდეო, აუდიო)

მასწავლებელი პროექტორის მეშვეობით აჩვენებს მოსწავლეებს ფაილის ოთხივე ტიპს და მათ გარჩევას

კომპიუტერთან მუშაობის უნარ ჩვევების ჩამოყალიბება

1

კომპიუტერი

იმისათვის რომ მასწავლეებმა მოსწავლეებს კომპიუტერთან მუშაობის უნარ ჩვევები ჩამოუყალიბოს ჯერ უხსნის კომპიუტერთან უსაფრთხოთ ჯდომის წესებს. შემდეგ ასწავლის თაჩ-პედის დანიშნულებას და თაჩ-პედის უკეთ მიჩვევის მიზნით ურთავს მათ კომპიუტერში წინასწარ ჩაწერილ თამაშებს

მასწავლებელი სთხოვს მშობლებს აკონტროლონ სახლში მოსწავლის კომპიუტერთან ჯდომისას უსაფრთხოების წესები სწორი ჯდომა, დროის დაცვა და ა.შ)

ფაილის შენახვა და დახარისხება

1

კომპიუტერი, პროექტორი

მასწავლებელი უხსნის მოსწავლეებს რა არის ფაილი შემდეგ პროექტორის საშუალებით მოსწავლეებს აჩვენებს თუ როგორ ხდება ფაილის შენახვა. უხნის მას რომ ყველა ფაილს აქვს თავისი სახელწოდება. გადათრევის საშუალებით კომპიუტერის ეკრანზე ახდენს ფაილების დალაგებას. მოსწავლეები იმეორებენ აღნიშნულ მოქმედებას

საქაღალდის შქმნა

1

კომპიუტერი

მასწავლებელი აცნობს მოსწავლეებს რა არის საქაღალდე. პროექტორზე აჩვენებს საქაღალდის შექმნას. მოსწავლეები იმეორებენ აღნიშნულ მოქმედებას. მასწავლებელი ასწავლის მოსწავლეებს საქაღალდისათვის სახელის დარქმევასა და გადარქმევას. ასევე ფაილების საქაღალდეში ჩაყრას

სასურველი იქნება თუ სხვადასხვა ტიპის ფაილებს სხვადასხვა საქაღალდეში მოვათავსებინებთ ძებნის გაადვილების მიზნით

მეხსიერების ბარათი და მისი გამოყენება

1

კომპიუტერი. ფლეშ მეხსიერების ბარათი

მასწავლებელი მოსწავლეებს უხსნის მეხსიერების ბარათის დანიშნულებას. შემდეგ მოსწავლეების კომპიუტერიდან მეხსიერების ბარათით გადმოაქვს თავის კომპიუტერში მოსწავლეთა ნაშრომები

სასურველი იქნება თუ მშობლებს ვურჩევთ არ გადატვირთონ კომპიუტერი და ინფორმაცია შეინახონ მეხსიერების ბარათებზე

გრაფიკული რეგაქტორი

2

კომპიუტერი პროექტორი

მასწავლებელი ასწავლი მოსწავლეებს გრაფიკული რედაქტორის გახსას, სახატავ ფურცლებსისა და სახატავი ინსტრუმენტების გამოყენების ინსტრუქციას. შემდეგ სთხოვს მოსწავლეებს გაავლონ კომპიუტერში სხვადასხვა ფერისა და ზომის ხაზები. მას შემდეგ რაც მასწავლებელი დარწმუნდება რომ მოსწავლეებმა კარგად გაიაზრეს გრაფიკული რედაქტორის მუშაობას არჩევს თემებს და მოსწავლეებს სთხოვს შექმნას ნახატი.

სასურველი იქნება თუ ნახატების შექმნასა და შენახვას მოსწავლეებს საშინაო დავალებად მივცემთ

გრაფიკულ რედაქტორში ფიგურების ჩასმა

2

კომპიუტერი პროექტორი

მასწავლებელი მოსწავლეებს პროექტორის საშუალებით აჩვენებს სხვადასხვა გეომეტრიულ ფიგურებს. შემდეგ უხსნის მათ რომ paint-ში ნახატების აგება შეიძლება გეომეტრიული ფიგურების დახმარებითაც. ასწავლის მოსწავლეებს ფიგურების გამრავლებას copy – paste ბრძანებით

ტექსტური რედაქტორი

2

კომპიუტერი პროექტორი

მასწავლებელი აცნობს მოსწავლეებს, რომ გარდა ნახატების შექმნისა კომპიუტერში ჩვენ შეგვიძია სხვადასხვა ტექსტის შეტანა. ასწავლის wordpad-ში ტექსტის შეტანას, კლავიატურაზე ქართული ასოების აკრებას.

სასურველი იქნება თუ მოსწავლეს ნასწავლი ექნება ყველა ასო ბგერა

 

შემაჯამებელი გაკვეთილი

2

კომპიუტერი

მასწავლებელი ახდენს მთელი სემესტრის მანძილზე განვლილი მასალების განმეორებას

 

-----------------------------------------------------

თემატურ კალენდარული გეგმა ისტ-ში

VI კლასი

პედაგოგი: ტ.გუკი   

2022-2023 სასწავლო წელი

სემესტრი

სასწავლო მიზანი/შედეგი

რესურსები

მეთოდები, სტრატეგიები

დრო

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ტექსტური რედაქტორი MS Word 2007-ის (განმეორება) 10 საათი

1.1 განვლილი მასალის განმეორება. MS Word 2007-ის გახსენება

1

 

 

 

პროგრამა MS Word 2007-ის გამოყენებით კლასში შესწავლილი ბრძანებების გახსენება. კომპიუტერთან ურთიერთობის უნარ-ჩვევების განვითარება. ის ტექნ. VI.1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერი, პროექტორი

სწავლა-კეთებით

1.2 პრაქტიკული სამუშაო ,,საქართველო“

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერი, პროექტორი

დამოუკიდებლად მუშაობა

1.3 პრაქტიკული სამუშაო ,,კონტინენტები“

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერი, პროექტორი

დამოუკიდებლად მუშაობა

1.4 პრაქტიკული სამუშაო ,,დედამიწა“

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერი, პროექტორი

დამოუკიდებლად მუშაობა

1.5 პრაქტიკული სამუშაო ,,მსოფლიოს შვიდი საოცრება“

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერი, პროექტორი

დამოუკიდებლად მუშაობა

1.6 ინტერნეტი

1

ინტერნეტ ბრაუზერში მუშაობის გახსენება, საძიებო სისტემების დანიშნულების გახსენება, გაფართოებული ძიების პარამეტრების გაცნობა. ინფორმაციის ძიების, შეგროვების, სინთეზისა და ანალიზის უნარ-ჩვევების განვითარება. ის ტექნ.VI. 1; ის ტექნ.VI. 3; ის ტექნ.VI. 4

სახელმძღვანელო

კომპიუტერი, პროექტორი

სწავლა-კეთებით

1.7 ინფორმაციის მოძიება და გადმოწერა ინტერნეტიდან

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერი, პროექტორი

დამოუკიდებლად მუშაობა

1.8 ელექტრონული ფოსტა

1

მოსწავლეები ისწავლიან ელექტრონული ფოსტის გამოყენებას, წერილის გაგზავნასა და მიღებული წერილის ნახვას, ფაილის მიმაგრებას წერილზე და მიღებული ფაილის გადმოწერას. ის ტექნ.VI. 3; ის ტექნ.VI. 4

სახელმძღვანელო

კომპიუტერი, პროექტორი

სწავლა-კეთებით

1.9 პრაქტიკული სამუშაო ,,დოკუმენტების ატვირთვა და გაგზავნა“

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერი, პროექტორი

სწავლა-კეთებით

1.10 პრაქტიკუილი სამუშაო ,,დოკუმენტაციის გაცვლა-გამოცვლა“

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერი, პროექტორი

სწავლა-კეთებით

შემაჯამებელი დავალება N 1

მასალის გამეორება

1

ის ტექნ.VI. 3; ის ტექნ.VI. 4

 

კომპიუტერი

დამოუკიდებლად მუშაობა კომპიუტერთან. ტესტი

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

საპრეზენტაციო პროგრამის MS poverpoint2007

2.1 საპრეზენტაციო პროგრამის MS poverpoint2007-გაცნობა

1

მოსწავლეები გაეცნობიან პრეზენტაციის შედგენის ძირითად პრინციპებსა და ხერხებს. ის ტექნ. VI.1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერი, პროექტორი

სწავლა-კეთებით

2.2 პრაქტიკული სამუშაო ,,წელიწადის დროები“

1

საპრეზენტაციო დოკუმენტის გახსნის სხვადასხვა ხერხის გაცნობა; სლაიდების კოპირება; თანმიმდევრობის შეცვლა; სურათების დაფორმატება; ცხრილის ჩასმა და დაფორმატება; საპრეზენტაციო დოკუმენტის ჩვენების რეჟიმი. ის ტექნ.VI.1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერი, პროექტორი

დამოუკიდებლად მუშაობა

2.3 სლაიდებზე მუშაობა

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერი, პროექტორი

სწავლა-კეთებით

2.4. პრაქტიკული სამუშაო ,,გაკვეთილების ცხრილი“

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერი, პროექტორი

დამოუკიდებლად მუშაობა

2.5 ანიმაცია

საპრეზენტაციო პროგრამაში სლაიდებისა და სლაიდების ობიექტების ანიმაციის შესწავლა, საჭირო ობიექტების ადეკვატური გამოსახვის შესაძლებლობის გაცნობა. ის ტექნ.VI.1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერი, პროექტორი

სწავლა-კეთებით

2.6 ანიმაცია და ფიგურები

ობიექტების ანიმაციის ეფექტური კომბინირება მიზნის შესაფერისი ციფრული მასალის შესაქმნელად. საპრეზენტაციო დოკუმენტის მომზადება საკუთარი მოსაზრებების წარმოსაჩენად და სადემონსტრაციოდ. ის ტექნ.VI.1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერი, პროექტორი

სწავლა-კეთებით

2.7პრქაქიკული სამუშაო ,,ჩემი სკოლა“

სახელმძღვანელო

კომპიუტერი.

დამოუკიდებელი სამუშაო

2.8 დიაგრამები პროგრამა MS poverpoint2007-ში

საპრქზენტაციო პროგრამაში დიაგრამის აგება, საპრეზენტაციო პროგრამასა და ელექტრონულ ცხრილს შორის კავშირის ჩვენება. პრეზენტაციის მომზადება საკუთარი მოსაზრებების წარმოსაჩენად. ის ტექნ. VI.1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერი, პროექტორი

სწავლა-კეთებით

2.9 პრქატიკული სამუშაო ,,საქართველოს დიდი ქალაქები“

სახელმძღვანელო,

კომპიუტერი

დამოუკიდებელი სამუშაო

2.10 საპრეზენტაციო დოკუმენტის შაბლონი

საპრეზენტაციო დოკუმენტის მზა შაბლონის გაცნობა და გამოყენება. კომპიუტერთან ურთიერთობის უნარ-ჩვევების განვითარება. ის ტექნ. VI.1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერი, პროექტორი

სწავლა-კეთებით

2.11რომელიმე ცნობილ ობიექტზე ინფორმაციის მოძიება და მასზე პრეზენტაციის მომზადება

გაკვეთილი შეეხება ნასწავლი მასალის მიხედვით მოსწავლეებმა მოიძიონ ინფორმაცია და იმუშაონ ამ ინფორმაციის წარმოდგენაში.

სახელმძღვანელო,

კომპიუტერი

დამოუკიდებელი სამუშაო

შემაჯამებელი დავალება N 2

განვლილი მასალის განმეორება

1

ის ტექნ. VI.1

კომპიუტერი

დამოუკიდებელი სამუშაო

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

კომენტარები, შაბლონი, სქოლიო და სარჩევი. დოკუმენტების დაცვა

3.1 ღია გაკვეთილი ,,კომენტარები“ MS Word 2007-ში

1

მოსწავლეები ისწავლიან ტექსტურ დოკუმენტში კომენტარების ჩასმას. ის ტექნ. VI.1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერი, პროექტორი

სწავლა-კეთებით

3.2 სანიშნოების შექმნა ტექსტურ რედაქტორში

1

ტექსტური რედაქტორის ეფექტური გამოყენება.  კომპიუტერთან ურთიერთობის პრაქტიკული უნარ-ჩვევები. ის ტექნ. VI.1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერი, პროექტორი

სწავლა-კეთებით

3.3 ჰიპერბმულების შექმნა ტექსტურ დოკუმენტში

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერი, პროექტორი

სწავლა-კეთებით

3.4 სქოლიო

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერი, პროექტორი

სწავლა-კეთებით

3.5 სარჩევი

ტექსტური რედაქტორის გამოყენებით სარჩევის ჩასმა დოკუმენტში.  კომპიუტერთან ურთიერთობის პრაქტიკული უნარ-ჩვევები. ის ტექნ. VI.1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერი, პროექტორი

სწავლა-კეთებით

3.6 დოკუმენტის შენახვა სხვადასხვა ფორმატით

1

მოსწავლე გააცნობიერებს ციფრული მასალის შენახვის სხვადასხვა ვერსიას და ფორმატის არსებობის საჭიროებას და აუცილობლებას. ის ტექნ. VI.2

სახელმძღვანელო

კომპიუტერი, პროექტორი

სწავლა-კეთებით

 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

თემატურ კალენდარული გეგმა ისტ-ში

კლასი

პედაგოგი: ტ.გუკი    

2022-2023 სასწავლო წელი

სემესტრი

 

                   გაკვეთილის

                        თემატიკა   

სთ

რესურსები

აქტივობები და სასწავლო მიზანი

მოსალოდნელი შედეგი

შეფასებამეთოდებისტრატეგიები

1.1 ჩვენ და კომპიუტერი

1

სახელმძღვანელო,

კომპიუტერიპროექტორი

გამოთვალითი ტექნიკის განვითარების ისტორიის მიმოხილვაფუნდამეტურ მეცნიერებათა შორის ინფორმატიკის ადგილისა და როლის გააზრებაკომპიუტერის შემადგენელი მოწყობილობების გაცნობა.

ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.

ის ტექნ. V.2.   მოსწავლეს შეუძლია ეთიკური და უსაფრთხოების ნორმების დაცვა და პასუხისმგებლობის გაცნობიერება ისტ-ის  გამოყენებისასიცის ისტ-ის გამოყენების სფეროები და აცნობიერებს მის უპირატესობებს.

განმსაზღვრელიგანმავითარებელიდისკუსია

1.2 როგორ მუშაობს კომპიუტერი

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერიპროექტორი

კომპიუტერის დამიშნულებისა და მისი მუშაობის პრინციპების გააზრებაკომპიუტერთან მუშაობის ელემენტარული უნარ-ჩვევების გამომუშავებაკომპიუტერის ჩართვა-გამორთვა.

ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.

განმსაზღვრელიგანმავითარებელიპაუზებით კითხვა

სწავლა კეთებით

1.3 ოპერაციული სისტემა Windows XP

2

სახელმძღვანელო

კომპიუტერიპროექტორი

კომპიუტერის უზრუნველყოფის შესახებ ზოგადი წარმოდგენის შექმნაოპერაციული სისტემის დანიშნულების გააზრება.

ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.

1.4 Windows XP-ის გამოყენებითი   პროგრამები

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერიპროექტორი

Windows XP-ის გამოყენებითი პროგრამული უზრუნველყოფის ზოგადი მიმოხილვა. Wordpad ტექსტური რედაქტორის შესწავლატექსტზე მუშაობაკომპიუტერთან მუშაობის უნარჩვევების გამომუშავება.

ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.

ის ტექნ. V. 4.მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღებისშენახვისა და ორგანიზების დროს.

განმსაზღვრელიგანმავითარებელისწავლა კეთებით

1.5 Wordpad-ში მუშაობატექსტის აკრეფა

2

სახელმძღვანელო

კომპიუტერიპროექტორი

ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.

1.6 როგორ იმახსოვრებს კომპიუტერი ინფორმაციას

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერიპროექტორი

სიმბოლოთა წარნოდგენა ციფრულ მოწყობილობაშიმეხსიერების საზომი ერთეულებიმეხსიერების ორგანიზებამყარი დისკი და მისი ნაწილები.

ის ტექნ. V.2.   მოსწავლეს შეუძლია ეთიკური და უსაფრთხოების ნორმების დაცვა და პასუხისმგებლობის გაცნობიერება ისტ-ის  გამოყენებისასიცის ისტ-ის გამოყენების სფეროები და აცნობიერებს მის უპირატესობებს.

ის ტექნ. V. 4.მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღებისშენახვისა და ორგანიზების დროს.

განმსაზღვრელიგანმავითარებელისასკოლო დისკუსია

2.1 დავხატოთ პროგრამა Paint-ში

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერიპროექტორი

პროგრამა Paint-ის გაცნობაძირითადი სახატავი ინსტრუმენტების მიმოხილვანახატის შექმნაკომპიუტერთან მუშაობის უნარ-ჩვევების გამომუშავება.

ის ტექნ. V. 4.მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღებისშენახვისა და ორგანიზების დროს.

ის ტექნ. V. 6.მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა  და თანამშრომლობისათვის.

განმსაზღვრელიგანმავითარებელისწავლა კეთებით

2.2 Paint-ში ნახატის შენახვა და გახსნა

პრაქტიკული მუშ აობა ,,შემოდგომა“ ხატვა

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერიპროექტორი

ნახატის შენახვისა და გახსნის შესწავლაგრაფიკული რედაქტორთანკომპიუტერთან უნარ-ჩვევების განვითარება.

ის ტექნ. V. 4.მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღებისშენახვისა და ორგანიზების დროს.

ის ტექნ. V. 6.მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა  და თანამშრომლობისათვის.

განმსაზღვრელიგანმავითარებელისწავლა კეთებით

2.3 Paint-ში  გავაფერადოთ ნახატებიგასაფერადებელი 

ინსტრუმენტის

 გამოყენებით ნახატების გაფერადება

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერიპროექტორი

მოსწავლეები ეცნობიან გაფერადების ინსტრუმენტს და მისი გამოყენებით აფერადებენ საკუთარ ნახატს ,,ჩემი სოფელი“. ასევე აფერადებენ თანდართულ დისკზე არსებულ გასაფერადებლებს.

ის ტექნ. V. 4.მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღებისშენახვისა და ორგანიზების დროს.

ის ტექნ. V. 6.მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა  და თანამშრომლობისათვის.

განმსაზღვრელიგანმავითარებელისწავლა კეთებით

2.4 ფიგურებიPaint-შისხვადასხვა სახის

 ფიგურების შექმნა

1

სახელმძღვანელოკომპიუტერიპროექტორი

ფიგურების გამოყენებით ნახატების შექმნა.

ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.

ის ტექნ. V. 4.მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღებისშენახვისა და ორგანიზების დროს.

განმსაზღვრელიგანმავითარებელისწავლა კეთებით

2.5   ფაილი და საქაღალდე

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერიპროექტორი

ფაილისა და საქაღალდის ცნების და ფაილისა და საქაღალდეების მისამართების გააზრება.

ის ტექნ. V. 4.მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღებისშენახვისა და ორგანიზების დროს.

განმსაზღვრელიგანმავითარებელისწავლა კეთებით

2.6  ფაილის ამოჭრაკოპირება  და ჩასმა

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერიპროექტორი

ფაილისა და საქაღალდის ამოჭრაკოპირების  და ჩასმის გააზრებაწაშლა და აღდგენის გაცნობა.

ის ტექნ. V. 4.მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღებისშენახვისა და ორგანიზების დროს.

განმსაზღვრელიგანმავითარებელისწავლა კეთებით

2.7 Paint-ში  სახატავი ფურცლის ზომა და მაშტაბი

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერიპროექტორი

მოსწავლე გაეცნობა სახატავი ფურცლის ზომისა და მასშტაბის რეგულირების შეცვლის მნიშვნელობას.

ის ტექნ. V. 4.მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღებისშენახვისა და ორგანიზების დროს.

განმსაზღვრელიგანმავითარებელისწავლა კეთებით

3.1Windows XP-ის სამუშაო მაგიდის ფონი

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერიპროექტორი

მოსწავლე გაეცნობაWindows XP-ის სამუშაო მაგიდის ფონის შეცვლას.

ის ტექნ. V. 4.მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღებისშენახვისა და ორგანიზების დროს.

განმსაზღვრელიგანმავითარებელისწავლა კეთებით

3.2 ტექსტური რედაქტორი MS Word 2007 კლავიატურაზე ბეჭდვის წესები

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერიპროექტორი

MS Word 2007-ის დანიშნულების გაცნობა და პროგრამის ფანჯრის მიმოხილვატექსტებზე მუშაობის უნარ-ჩვევების გამომუშავება.დოკუმენტის შენახვა/გახსნაბეჭდვის შესწავლა ათივე თითის გამოყენების მეთოდით.

ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.

 

 

განმსაზღვრელიგანმავითარებელიდისკუსია

3.3 MS Word 2007 ტექსტის შეტანარედაქტირება და

 დოკუმენტის შენახვა

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერიპროექტორი

ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.

 

 

 

განმსაზღვრელიგანმავითარებელისწავლა კეთებით

3.4 MS Word 2007 ამოჭრაკოპირებაჩასმამეხსიერების ბუფერი

1

სახელმძღვანელო,

 კომპიუტერიპროექტორი

ტექსტური რედაქტორის ეფექტურად გამოყენებატექსტის რედაქტირების ხერხების გაცნობამონიშნული ტექსტის ფრაგმენტზე სხვადასხვა სახის ოპერაციების შესრულებაამოჭრაკოპირებაჩასმა.

ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.

3.5 MS Word 2007 პრაქტიკული სამუშაო ,,მაღაზია

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერიპროექტორი

ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.

განმსაზღვრელიგანმავითარებელიდამოუკიდებლად მუშაობა

3.6 MS Word 2007 როგორ გავაფორმოთ ტექსტი.

 სხვადასხვა 

შრიფტის გამოყენებით ტესტების შექმნა

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერიპროექტორი

ტექსტის დაფორმატების საშუალებებიქართული შრიფტის თავისებურებები

ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.

ის ტექნ. V. 6.მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა  და თანამშრომლობისათვის.

 

 

განმსაზღვრელიგანმავითარებელისწავლა კეთებით

3.7 MS Word 2007 პრაქტიკული სამუშაო ,,საქართველო

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერიპროექტორი

ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.

განმსაზღვრელიგანმავითარებელიდამოუკიდებლად მუშაობა

3.8 MS Word 2007 კომპიუტერის გარე მეხსიერება

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერიპროექტორი

ოპტიკურ დისკებთან და Flash ბარათთან მუშაობის შესწავლაკომპიუტერთან ურთიერთობის უნარ-ჩვევების განვითარება.

ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.

ის ტექნ. V.3.   მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.

განმსაზღვრელიგანმავითარებელისწავლა კეთებით

3.9 MS Word 2007 ინფორმაციის ჩაწერა კომპაქტ დისკებზე

1

სახელმძღვანელო,

 კომპიუტერიპროექტორი

ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.

განმსაზღვრელიგანმავითარებელისწავლა კეთებით

3.10 MS Word 2007 ფაილის ტიპების გაცნობა

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერიპროექტორი

მოსწავლე შეძლებს ერთმანეთისგან განასხვავოს ფაილები ტიპების მიხედვითშეძლებს ფაილებისა და საქაღალდის დაარქივება-განარქივებას.

ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.

ის ტექნ. V. 4.მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღებისშენახვისა და ორგანიზების დროს.

ჯგუფური მუშაობა.

სწავლა კეთებითგანმსაზღვრელიგანმავითარებელი,

3.11 MS Word 2007 ფაილის დაარქივება

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერიპროექტორი

ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.

 

სწავლა კეთებითგანმსაზღვრელიგანმავითარებელი,

3.12 MS Word 2007 პრაქტიკული სამუშაოსხვადასხვა

 ტიპის ფაილების შექმნა

2

 კომპიუტერი

ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.

ის ტექნ. V. 4.მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღებისშენახვისა და ორგანიზების დროს.

დამოუკიდებელი მუშაობა,განმსაზღვრელი.

 

 

 

თემატურ კალენდარული გეგმა ისტ-ში

კლასი

პედაგოგი: ტ.გუკი

2021-2022 სასწავლო წელი

II სემესტრი

 

გაკვეთილის თემატიკა

საათი

რესურსები

აქტივობები და სასწავლო მიზანი

მოსალოდნელი შედეგი

შეფასებამეთოდებისტრატეგიები

3.13 განვლილი მასალის განმეორება.

 პრაქტიკული სამუშაო MS Word 2007-ში

1

კომპიუტერი

სემესტრის საკითხების გამეორება

ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.

დამოუკიდებელი მუშაობა განმსაზღვრელიგანმავითარებელი

3.14 MS Word 2007 აბზაცები

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერიპროექტორი









ტექსტზე
 მუშაობის უნარ-ჩვევების განვითარებატექსტურ რედაქტორში აბზაცების დაფორმატების შესწავლადოკუმენტში გვერდის პარამეტრების განსაზღვრა

ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.

ის ტექნ. V.3.   მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.

სწავლა კეთები განმსაზღვრელიგანმავითარებელი

3.15 MS Word 2007 ფურცლის პარამეტრები

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერიპროექტორი

ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.

ის ტექნ. V.3.   მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.

სწავლა კეთებით განმსაზღვრელიგანმავითარებელი

3.16 MS Word 2007 პრაქტიკული

 სამუშაო ,,კონტინენტები“, ,,განცხადება

1

სახელმძღვანელო,

 კომპიუტერიპროექტორი

ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.

ის ტექნ. V.3.   მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.

განმსაზღვრელიგანმავითარებელისწავლა კეთებით

3.17 სიმბოლოები და ფორმულების ჩასმა

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერიპროექტორი

ტექსტურ რედაქტორში სიმბოლოებისა და ფორმულების ჩასმის შესწავლა.

ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.

ის ტექნ. V.3.   მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.

განმსაზღვრელიგანმავითარებელისწავლა კეთებით

3.18 ფიგურები MS Word 2007-ში

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერიპროექტორი






ტექსტურ
 რედაქტორში გრაფიკული ელემენტების გამოყენების შესწავლაილუსტრირებული დოკუმენტზე მუშაობაფიგურებზე მუშაობის უნარ-ჩვევების განვითარება.

ის ტექნ. V.3.   მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.

განმსაზღვრელიგანმავითარებელისწავლა კეთებით

3.19 ფიგურების დაფორმატება MS Word 2007-ში

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერიპროექტორი

ის ტექნ. V.3.   მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.

განმსაზღვრელიგანმავითარებელისწავლა კეთებით

3.20 MS Word 2007 პრაქტიკული სამუშაო ,,ჩემი ეზო

1

სახელმძღვანელო,

 კომპიუტერიპროექტორი

ის ტექნ. V.3.   მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.

განმსაზღვრელიგანმავითარებელისწავლა კეთებით

3.21 MS Word 2007 პრაქტიკული სამუშაო ,,ჩემი სკოლა

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერიპროექტორი

ის ტექნ. V.3.   მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.

განმსაზღვრელიგანმავითარებელისწავლა კეთებით

3.22 MS Word 2007 ძიება დოკუმენტში

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერიპროექტორი



დოკუმენტში
 სიტყვებისა და ფრაზების მოძებნის ხერხის გაცნობაფაილებისა და საქაღალდეების ძებნა.

ის ტექნ. V.3.   მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.

სწავლა კეთებით

3.23 MS Word 2007 ფაილებისა და საქაღალდეების ძებნა

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერიპროექტორი

ის ტექნ. V.3.   მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.

განმსაზღვრელიგანმავითარებელისწავლა კეთებით

3.24 MS Word 2007 სურათების ჩასმა ტექსტურ რედაქტორში

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერიპროექტორი

ტექსტურ დოკუმენტის გრაფიკული ელემენტებით გაფორმების შესწავლაილუსტრირებულ დოკუმენტზე მუშაობის უნარ-ჩვევების განვითარება.

ის ტექნ. V.3.   მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.

განმსაზღვრელიგანმავითარებელისწავლა კეთებით

3.25 MS Word 2007 პრაქტიკული სამუშაო ,,სერტიფიკატი

1

სახელმძღვანელო,

 კომპიუტერი

ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.

ის ტექნ. V.3.   მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.

განმსაზღვრელიგანმავითარებელიდამოუკიდებელი სამუშაო

3.26 MS Word 2007 პრაქტიკული სამუშაო ,,ეს საინტერესოა“.

 სურათები საიტიდან icode.ge

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერი

ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.

ის ტექნ. V.3.   მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.

განმსაზღვრელიგანმავითარებელიდამოუკიდებელი სამუშაო

3.27 ტექსტის მართლწერის შემოწმება და 

ავტომატური გასწორება

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერიპროექტორი

ტექსტურ რედაქტორში მართლწერის შემოწმების შესწავლადოკუმენტში ავტოკორექციის გამოყენებაკომპიუტერთან ურთიერთობის უნარ-ჩვევების განვითარება.

ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა  და თანამშრომლობისათვის.

განმსაზღვრელიგანმავითარებელისწავლა კეთებით

3.28 ცხრილები ტექსტურ რედაქტორში

2

სახელმძღვანელო

კომპიუტერიპროექტორი

ინფორმაციის ორგანიზება ცხრილების დახმარებითცხრილის აგებასვეტების და სტრიქონების გაერთიანებაჩამატება და წაშლა.

ის ტექნ. V.3.   მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.

განმსაზღვრელიგანმავითარებელისწავლა კეთებით

3.29პრაქტიკული სამუშაო ,,შექმენი 

გაკვეთილების ცხრილები

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერიპროექტორი

ის ტექნ. V.3.   მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.

განმსაზღვრელიგანმავითარებელიდამოუკიდებელი სამუშაო

3.30 დოკუმენტის ბეჭდვა

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერიპროექტორი

საბეჭდი მოწყობილობების გაცნობაკომპიუტერთან ურთიერთობის უნარ-ჩვევების განვითარება.

ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა  და თანამშრომლობისათვის.

განმსაზღვრელიგანმავითარებელისწავლა კეთებით

შემაჯამებელი დავალება N 1

1

კომპიუტერი

განვლილი მასალის შეჯამება.

ის ტექნ. V.3.   მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.

დამოუკიდებელი სამუშაო კომპიუტერთანტესტი განმსაზღვრელიგანმავითარებელი

4.1 როგორ ჩავწეროთ ხმა კომპიუტერში

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერიპროექტორი

კომპიუტერში ხმოვანი ინფორმაციის შემტანი მოწყობილობების გაცნობა. Sound rekorder პროგრამასთან მუშაობის შესწავლა.

ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა  და თანამშრომლობისათვის.

განმსაზღვრელიგანმავითარებელისწავლა კეთებით

4.2 როგორ შეიქმნა ინტერნეტი

1

სახელმძღვანელო,

 კომპიუტერიპროექტორი

მოსწავლე გაეცნობა ინტერნეტ ქსელის შექმნის ისტორიასგაიგებსრა არის ლოკალური და გლობალური ქსელიინტერნეტ ბრაუზერები და ნავიგაცია ინტერნეტში.

ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა  და თანამშრომლობისათვის.

განმსაზღვრელიგანმავითარებელისწავლა კეთებით

4.3 ინტერნეტში ინფორმაციის მოძიება

 და გადმოწერა

1

სახელმძღვანელო,

 კომპიუტერიპროექტორი

მოსწავლე გაეცნობა ინტერნეტში ინფორმაციის მოძიების ხერხებს,როგორიცაა სინტაქსიეთიკურ და საკანანმდებლო აქტებს.

ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა  და თანამშრომლობისათვის.

განმსაზღვრელიგანმავითარებელისწავლა კეთებით

4.4 პროგრამის ინსტალანცია და

 დეინსტალაცია

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერიპროექტორი

მოსწავლე გაეცნობა პროგრამები ინსტალაციის ძირითად მეთოდებსროგორ შეიძლება გადმოწერონ სხვადასხვა სახის პროგრამები და დაინსტალიროს და მოახდინოს მისი დეინსტალაცია.

ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა  და თანამშრომლობისათვის.

განმსაზღვრელიგანმავითარებელისწავლა კეთებით

შემაჯამებელი დავალება N 2

1

კომპიუტერი

 განვლილი მასალის შეჯამება.

ის ტექნ. V.3.   მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.

განმსაზღვრელიგანმავითარებელიდამოუკიდებელი სამუშაო

5.1 ელექტრონული ცხრილები 

MS Excel 2007

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერიპროექტორი

მოსწავლე გაეცნობა ელექტრონული ცხრილების დანიშნულებას და სტრუქტურას.

ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა  და თანამშრომლობისათვის.

განმსაზღვრელიგანმავითარებელისწავლა კეთებით

5.2 MS Excel 2007 განმეორებადი ინფორმაციის შეტანა

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერიპროექტორი

მოსწავლე გაეცნობა ელექტრონული ცხრილებში მონაცემების შეტანის პროცესს.

ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა  და თანამშრომლობისათვის.

განმსაზღვრელიგანმავითარებელისწავლა კეთებით

5.3 MS Excel 2007 უჯრების დაფორმატება

1

სახელმძღვანელო,

 კომპიუტერიპროექტორი

მოსწავლე გაეცნობა ელექტრონული ცხრილებში უჯრების დაფორმატების პროცეეს.

ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა  და თანამშრომლობისათვის.

განმსაზღვრელიგანმავითარებელისწავლა კეთებით

5.4 MS Excel 2007 ფორმულები გამოვთვალოთ სწრაფად

1

სახელმძღვანელო,

 კომპიუტერიპროექტორი

მოსწავლე შეძლებს ელექტრონული ცხრილებში ფორმულების გამოყვანასჩაწერას და მათემატიკური გამოთვლებისშესწრლებას.

ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.

განმსაზღვრელიგანმავითარებელისწავლა კეთებით

5.5 MS Excel 2007 მონაცემთა სორტირება და 

გაფილტვრა

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერიპროექტორი

მოსწავლე გაეცნობა ელექტრონული ცხრილებში მონაცემთა სორტირებასა და გაფიტვრას.

ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა  და თანამშრომლობისათვის.

განმსაზღვრელიგანმავითარებელისწავლა კეთებით

5.6 MS Excel 2007 დავთრის ბეჭდვა

1

სახელმძღვანელო,

 კომპიუტერიპროექტორი

საბეჭდი მოწყობილობების გაცნობაკომპიუტერთან ურთიერთობის უნარ-ჩვევების განვითარება.

ის ტექნ. V.3.   მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.

განმსაზღვრელიგანმავითარებელისწავლა კეთებით

5.7 დიაგრამები და ელექტრონული

 ცხრილები პროგრამა  MS Excel 2007-ში

1

სახელმძღვანელო,

 კომპიუტერიპროექტორი

მოსწავლე გაეცნობა ელექტრონული ცხრილებში სხვადასხვა სახის  დიაგრამების აგებასა და გამოყენებას.

ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა  და თანამშრომლობისათვის.

განმსაზღვრელიგანმავითარებელისწავლა კეთებით

5.8 დისკის დეფრაგმანტაცია და

 დაფორმატება

1

სახელმძღვანელო

კომპიუტერიპროექტორი

მოსწავლე გაეცნობა დისკის დეფრაგმანტაციის და დაფორმატების გამოყენებასა და მათ დანიშნულებას.

ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა  და თანამშრომლობისათვის.

განმსაზღვრელიგანმავითარებელისწავლა კეთებით







 6.1 
პროგრამების Paint-ის,

 MS Word 2007-ის, MS Excel 2007-ის გამეორება-გახსენება

2







სახელმძღვანელო
,

 კომპიუტერიპროექტორი







მოსწავლეები
 შეძლებენ მთლიანი თემის გახსენებას და საკუთარ თავს შეაფასებენ რამდენად შეძლეს მასალის ათვისება.

ის ტექნ. V.1.  მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის  ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება.

ის ტექნ. V.2.   მოსწავლეს შეუძლია ეთიკური და უსაფრთხოების ნორმების დაცვა და პასუხისმგებლობის გაცნობიერება ისტ-ის 

ის ტექნ. V. 4. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღებისშენახვისა და ორგანიზების დროს.გამოყენებისასიცის ისტ-ის გამოყენების სფეროები და აცნობიერებს მის უპირატესობებს.

 

ის ტექნ. V.3.   მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.

დამოუკიდებელი სამუშაოგანმსაზღვრელიგანმავითარებელი