თემატური გეგმა
პედაგოგი: ტ.გუკი
2022-2023 სასწავლო წელი
II კლასი
თემა |
სთ-რაოდენობა |
რესურსი |
აქტივობა |
შენიშვნა |
რა არის
კომპიუტერი? ნეტ ბუკის მოხმარების წესების გაცნობა |
1 |
კომპიუტერი, პროექტორი , |
მასწავლებელი უხსნის მსწალეებს რა არის
კომპიუტერი და რისთვის გამოიყენება ის. შემდეგ აჩვენებს ნეტ ბუკს და ასწავლის
მის გახსნას, დახურვას. მოსწავლეები იმეორებენ აღნიშნულ ქმედებას. ამის შემდეგ
მასწავლებელი ასწავლის მოსწავლეებს ჩართვასა და გამორთვას. შემდეგ მასწავლებელი
უხსნის მოსწავლეებს რომ კომპიუტერს მუშაობისათვის სჭირდება ელემენტის დატენა.
ასწავლის მათ როგორ უნდა შეაერთუნ დენში კომპიუტერი |
სასურველია
მოსწავლეებმა გააცნობიერონ კომპიუტერთან უსაფრთხო მოქცევის წესები. (მაგ. არ
ჩართონ დენის წყაროში სველი ხელებით, არ მოქაჩონ სადენი დენის წყაროდან
გამორთვის მიზნით და. ა.შ) |
ნეთ-ბუკის
შესაძლებლობების გაცნობა |
1 |
კომპიუტერი |
მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს
კომპიუტერის ჩართვას. შემდეგ აცნობს მათ კომპიუტერის შესაძლებლობებს (ფოტოს
გადაღება, მულთფილმის გახსნა, სიმღერების მოსმენა და ა.შ) |
სასურველია
თუ მასწავლებელი მსწავლეებთან ერთად უყურებს წინასწარ შერჩეულ მულტფილმს. საშინაო
დავალება: მოსწავლეებს ვთხოვოთ გადაიღონ ფოტოები მის ოჯახის წევრებთან და
გვაჩვენონ მომდევნო გაკვეთილზე |
ფაილი,
ფაილის ტიპების გარჩევა |
1 |
კომპიუტერი, პროექტორი ფურცლები სხვადასხვა ნახატებით |
მასწავლებელი მაგიდაზე აწყობს ფურცლებს
ზოგზ ნახატია გამოსახული ზოგზე ტექსტი და სთხოვს მოსწავლეებს დააწყონ ფურცლები
რაიმე გარკვეული ნიშნით. შემდეგ უხსნის მოსწავლეებს რომ არსებობს
სხვადასხვა ტიპის ფაილები რომლებიც ერთმანეთისგან განსხვავდება, უხსნის თუ რა
ტიპის ფაილები არსებობს (გრაფიკული, ტექსტური, ვიდეო, აუდიო) |
მასწავლებელი
პროექტორის მეშვეობით აჩვენებს მოსწავლეებს ფაილის ოთხივე ტიპს და მათ გარჩევას |
კომპიუტერთან
მუშაობის უნარ ჩვევების ჩამოყალიბება |
1 |
კომპიუტერი |
იმისათვის რომ მასწავლეებმა მოსწავლეებს
კომპიუტერთან მუშაობის უნარ ჩვევები ჩამოუყალიბოს ჯერ უხსნის კომპიუტერთან
უსაფრთხოთ ჯდომის წესებს. შემდეგ ასწავლის თაჩ-პედის დანიშნულებას და თაჩ-პედის
უკეთ მიჩვევის მიზნით ურთავს მათ კომპიუტერში წინასწარ ჩაწერილ თამაშებს |
მასწავლებელი
სთხოვს მშობლებს აკონტროლონ სახლში მოსწავლის კომპიუტერთან ჯდომისას
უსაფრთხოების წესები სწორი ჯდომა, დროის დაცვა და ა.შ) |
ფაილის
შენახვა და დახარისხება |
1 |
კომპიუტერი, პროექტორი |
მასწავლებელი უხსნის მოსწავლეებს რა არის
ფაილი შემდეგ პროექტორის საშუალებით მოსწავლეებს აჩვენებს თუ როგორ ხდება ფაილის
შენახვა. უხნის მას რომ ყველა ფაილს აქვს თავისი სახელწოდება. გადათრევის
საშუალებით კომპიუტერის ეკრანზე ახდენს ფაილების დალაგებას. მოსწავლეები
იმეორებენ აღნიშნულ მოქმედებას |
|
საქაღალდის
შქმნა |
1 |
კომპიუტერი |
მასწავლებელი აცნობს მოსწავლეებს რა არის
საქაღალდე. პროექტორზე აჩვენებს საქაღალდის შექმნას. მოსწავლეები იმეორებენ
აღნიშნულ მოქმედებას. მასწავლებელი ასწავლის მოსწავლეებს საქაღალდისათვის
სახელის დარქმევასა და გადარქმევას. ასევე ფაილების საქაღალდეში ჩაყრას |
სასურველი
იქნება თუ სხვადასხვა ტიპის ფაილებს სხვადასხვა საქაღალდეში მოვათავსებინებთ
ძებნის გაადვილების მიზნით |
მეხსიერების
ბარათი და მისი გამოყენება |
1 |
კომპიუტერი. ფლეშ მეხსიერების ბარათი |
მასწავლებელი მოსწავლეებს უხსნის
მეხსიერების ბარათის დანიშნულებას. შემდეგ მოსწავლეების კომპიუტერიდან
მეხსიერების ბარათით გადმოაქვს თავის კომპიუტერში მოსწავლეთა ნაშრომები |
სასურველი
იქნება თუ მშობლებს ვურჩევთ არ გადატვირთონ კომპიუტერი და ინფორმაცია შეინახონ
მეხსიერების ბარათებზე |
გრაფიკული
რეგაქტორი |
2 |
კომპიუტერი პროექტორი |
მასწავლებელი ასწავლი მოსწავლეებს
გრაფიკული რედაქტორის გახსას, სახატავ ფურცლებსისა და სახატავი ინსტრუმენტების
გამოყენების ინსტრუქციას. შემდეგ სთხოვს მოსწავლეებს გაავლონ კომპიუტერში
სხვადასხვა ფერისა და ზომის ხაზები. მას შემდეგ რაც მასწავლებელი დარწმუნდება
რომ მოსწავლეებმა კარგად გაიაზრეს გრაფიკული რედაქტორის მუშაობას არჩევს თემებს
და მოსწავლეებს სთხოვს შექმნას ნახატი. |
სასურველი
იქნება თუ ნახატების შექმნასა და შენახვას მოსწავლეებს საშინაო დავალებად
მივცემთ |
გრაფიკულ
რედაქტორში ფიგურების ჩასმა |
2 |
კომპიუტერი პროექტორი |
მასწავლებელი მოსწავლეებს პროექტორის
საშუალებით აჩვენებს სხვადასხვა გეომეტრიულ ფიგურებს. შემდეგ უხსნის მათ
რომ paint-ში
ნახატების აგება შეიძლება გეომეტრიული ფიგურების დახმარებითაც. ასწავლის
მოსწავლეებს ფიგურების გამრავლებას copy –
paste ბრძანებით |
|
ტექსტური
რედაქტორი |
2 |
კომპიუტერი პროექტორი |
მასწავლებელი აცნობს მოსწავლეებს, რომ
გარდა ნახატების შექმნისა კომპიუტერში ჩვენ შეგვიძია სხვადასხვა ტექსტის შეტანა.
ასწავლის wordpad-ში
ტექსტის შეტანას, კლავიატურაზე ქართული ასოების აკრებას. |
სასურველი
იქნება თუ მოსწავლეს ნასწავლი ექნება ყველა ასო ბგერა |
|
||||
შემაჯამებელი
გაკვეთილი |
2 |
კომპიუტერი |
მასწავლებელი ახდენს მთელი სემესტრის
მანძილზე განვლილი მასალების განმეორებას |
-----------------------------------------------------
თემატურ კალენდარული გეგმა ისტ-ში
VI კლასი
პედაგოგი: ტ.გუკი
2022-2023 სასწავლო წელი
I სემესტრი
სასწავლო მიზანი/შედეგი |
რესურსები |
მეთოდები, სტრატეგიები |
დრო |
||||
1 |
ტექსტური რედაქტორი MS Word 2007-ის (განმეორება) 10 საათი |
1.1 განვლილი მასალის
განმეორება. MS Word 2007-ის გახსენება |
1 |
პროგრამა MS Word 2007-ის გამოყენებით V კლასში შესწავლილი ბრძანებების გახსენება.
კომპიუტერთან ურთიერთობის უნარ-ჩვევების განვითარება. ის ტექნ. VI.1 |
სახელმძღვანელო კომპიუტერი, პროექტორი |
სწავლა-კეთებით |
|
1.2 პრაქტიკული სამუშაო ,,საქართველო“ |
1 |
სახელმძღვანელო კომპიუტერი, პროექტორი |
დამოუკიდებლად მუშაობა |
||||
1.3 პრაქტიკული სამუშაო ,,კონტინენტები“ |
1 |
სახელმძღვანელო კომპიუტერი, პროექტორი |
დამოუკიდებლად მუშაობა |
||||
1.4 პრაქტიკული სამუშაო ,,დედამიწა“ |
1 |
სახელმძღვანელო კომპიუტერი, პროექტორი |
დამოუკიდებლად მუშაობა |
||||
1.5 პრაქტიკული სამუშაო ,,მსოფლიოს შვიდი
საოცრება“ |
1 |
სახელმძღვანელო კომპიუტერი, პროექტორი |
დამოუკიდებლად მუშაობა |
||||
1.6 ინტერნეტი |
1 |
ინტერნეტ ბრაუზერში მუშაობის გახსენება,
საძიებო სისტემების დანიშნულების გახსენება, გაფართოებული ძიების პარამეტრების
გაცნობა. ინფორმაციის ძიების, შეგროვების, სინთეზისა და ანალიზის უნარ-ჩვევების
განვითარება. ის ტექნ.VI. 1; ის ტექნ.VI. 3; ის ტექნ.VI. 4 |
სახელმძღვანელო კომპიუტერი, პროექტორი |
სწავლა-კეთებით |
|||
1.7 ინფორმაციის მოძიება და გადმოწერა
ინტერნეტიდან |
1 |
სახელმძღვანელო კომპიუტერი, პროექტორი |
დამოუკიდებლად მუშაობა |
||||
1.8 ელექტრონული ფოსტა |
1 |
მოსწავლეები ისწავლიან ელექტრონული ფოსტის
გამოყენებას, წერილის გაგზავნასა და მიღებული წერილის ნახვას, ფაილის მიმაგრებას
წერილზე და მიღებული ფაილის გადმოწერას. ის ტექნ.VI. 3; ის ტექნ.VI. 4 |
სახელმძღვანელო კომპიუტერი, პროექტორი |
სწავლა-კეთებით |
|||
1.9 პრაქტიკული სამუშაო ,,დოკუმენტების
ატვირთვა და გაგზავნა“ |
1 |
სახელმძღვანელო კომპიუტერი, პროექტორი |
სწავლა-კეთებით |
||||
1.10 პრაქტიკუილი სამუშაო ,,დოკუმენტაციის
გაცვლა-გამოცვლა“ |
1 |
სახელმძღვანელო კომპიუტერი, პროექტორი |
სწავლა-კეთებით |
||||
შემაჯამებელი დავალება N 1 |
მასალის გამეორება |
1 |
ის ტექნ.VI. 3; ის ტექნ.VI. 4 |
კომპიუტერი |
დამოუკიდებლად მუშაობა კომპიუტერთან. ტესტი |
||
2 |
საპრეზენტაციო პროგრამის MS poverpoint2007 |
2.1 საპრეზენტაციო
პროგრამის MS poverpoint2007-გაცნობა |
1 |
მოსწავლეები გაეცნობიან პრეზენტაციის
შედგენის ძირითად პრინციპებსა და ხერხებს. ის ტექნ. VI.1 |
სახელმძღვანელო კომპიუტერი, პროექტორი |
სწავლა-კეთებით |
|
2.2 პრაქტიკული სამუშაო ,,წელიწადის
დროები“ |
1 |
საპრეზენტაციო დოკუმენტის გახსნის
სხვადასხვა ხერხის გაცნობა; სლაიდების კოპირება; თანმიმდევრობის შეცვლა;
სურათების დაფორმატება; ცხრილის ჩასმა და დაფორმატება; საპრეზენტაციო დოკუმენტის
ჩვენების რეჟიმი. ის ტექნ.VI.1 |
სახელმძღვანელო კომპიუტერი, პროექტორი |
დამოუკიდებლად მუშაობა |
|||
2.3 სლაიდებზე მუშაობა |
1 |
სახელმძღვანელო კომპიუტერი, პროექტორი |
სწავლა-კეთებით |
||||
2.4. პრაქტიკული სამუშაო ,,გაკვეთილების
ცხრილი“ |
1 |
სახელმძღვანელო კომპიუტერი, პროექტორი |
დამოუკიდებლად მუშაობა |
||||
2.5 ანიმაცია |
საპრეზენტაციო პროგრამაში სლაიდებისა და
სლაიდების ობიექტების ანიმაციის შესწავლა, საჭირო ობიექტების ადეკვატური
გამოსახვის შესაძლებლობის გაცნობა. ის ტექნ.VI.1 |
სახელმძღვანელო კომპიუტერი, პროექტორი |
სწავლა-კეთებით |
||||
2.6 ანიმაცია და ფიგურები |
ობიექტების ანიმაციის ეფექტური კომბინირება
მიზნის შესაფერისი ციფრული მასალის შესაქმნელად. საპრეზენტაციო დოკუმენტის
მომზადება საკუთარი მოსაზრებების წარმოსაჩენად და სადემონსტრაციოდ. ის ტექნ.VI.1 |
სახელმძღვანელო კომპიუტერი, პროექტორი |
სწავლა-კეთებით |
||||
2.7პრქაქიკული სამუშაო ,,ჩემი სკოლა“ |
სახელმძღვანელო კომპიუტერი. |
დამოუკიდებელი სამუშაო |
|||||
2.8 დიაგრამები პროგრამა MS poverpoint2007-ში |
საპრქზენტაციო პროგრამაში დიაგრამის აგება,
საპრეზენტაციო პროგრამასა და ელექტრონულ ცხრილს შორის კავშირის ჩვენება.
პრეზენტაციის მომზადება საკუთარი მოსაზრებების წარმოსაჩენად. ის ტექნ. VI.1 |
სახელმძღვანელო კომპიუტერი, პროექტორი |
სწავლა-კეთებით |
||||
2.9 პრქატიკული სამუშაო ,,საქართველოს დიდი
ქალაქები“ |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი |
დამოუკიდებელი სამუშაო |
|||||
2.10 საპრეზენტაციო დოკუმენტის შაბლონი |
საპრეზენტაციო დოკუმენტის მზა შაბლონის
გაცნობა და გამოყენება. კომპიუტერთან ურთიერთობის უნარ-ჩვევების განვითარება. ის
ტექნ. VI.1 |
სახელმძღვანელო კომპიუტერი, პროექტორი |
სწავლა-კეთებით |
||||
2.11რომელიმე ცნობილ ობიექტზე ინფორმაციის
მოძიება და მასზე პრეზენტაციის მომზადება |
გაკვეთილი შეეხება ნასწავლი მასალის
მიხედვით მოსწავლეებმა მოიძიონ ინფორმაცია და იმუშაონ ამ ინფორმაციის
წარმოდგენაში. |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი |
დამოუკიდებელი სამუშაო |
||||
შემაჯამებელი დავალება N 2 |
განვლილი მასალის განმეორება |
1 |
ის ტექნ. VI.1 |
კომპიუტერი |
დამოუკიდებელი სამუშაო |
||
3 |
კომენტარები, შაბლონი, სქოლიო და სარჩევი.
დოკუმენტების დაცვა |
3.1 ღია გაკვეთილი ,,კომენტარები“ MS Word 2007-ში |
1 |
მოსწავლეები ისწავლიან ტექსტურ დოკუმენტში
კომენტარების ჩასმას. ის ტექნ. VI.1 |
სახელმძღვანელო კომპიუტერი, პროექტორი |
სწავლა-კეთებით |
|
3.2 სანიშნოების შექმნა ტექსტურ რედაქტორში |
1 |
ტექსტური რედაქტორის ეფექტური
გამოყენება. კომპიუტერთან ურთიერთობის პრაქტიკული უნარ-ჩვევები. ის ტექნ. VI.1 |
სახელმძღვანელო კომპიუტერი, პროექტორი |
სწავლა-კეთებით |
|||
3.3 ჰიპერბმულების შექმნა ტექსტურ
დოკუმენტში |
1 |
სახელმძღვანელო კომპიუტერი, პროექტორი |
სწავლა-კეთებით |
||||
3.4 სქოლიო |
1 |
სახელმძღვანელო კომპიუტერი, პროექტორი |
სწავლა-კეთებით |
||||
3.5 სარჩევი |
ტექსტური რედაქტორის გამოყენებით სარჩევის ჩასმა
დოკუმენტში. კომპიუტერთან ურთიერთობის პრაქტიკული უნარ-ჩვევები. ის ტექნ. VI.1 |
სახელმძღვანელო კომპიუტერი, პროექტორი |
სწავლა-კეთებით |
||||
3.6 დოკუმენტის შენახვა სხვადასხვა
ფორმატით |
1 |
მოსწავლე გააცნობიერებს ციფრული მასალის
შენახვის სხვადასხვა ვერსიას და ფორმატის არსებობის საჭიროებას და აუცილობლებას.
ის ტექნ. VI.2 |
სახელმძღვანელო კომპიუტერი, პროექტორი |
სწავლა-კეთებით |
თემატურ კალენდარული გეგმა ისტ-ში
V კლასი
პედაგოგი: ტ.გუკი
2022-2023 სასწავლო წელი
I სემესტრი
გაკვეთილის თემატიკა |
სთ |
რესურსები |
აქტივობები და სასწავლო მიზანი |
მოსალოდნელი შედეგი |
შეფასება, მეთოდები, სტრატეგიები |
1.1 ჩვენ და კომპიუტერი |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
გამოთვალითი ტექნიკის განვითარების ისტორიის მიმოხილვა, ფუნდამეტურ მეცნიერებათა შორის ინფორმატიკის ადგილისა და როლის გააზრება. კომპიუტერის შემადგენელი მოწყობილობების გაცნობა. |
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება. ის ტექნ. V.2. მოსწავლეს შეუძლია ეთიკური და უსაფრთხოების ნორმების დაცვა და პასუხისმგებლობის გაცნობიერება ისტ-ის გამოყენებისას. იცის ისტ-ის გამოყენების სფეროები და აცნობიერებს მის უპირატესობებს. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, დისკუსია |
1.2 როგორ მუშაობს კომპიუტერი |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
კომპიუტერის დამიშნულებისა და მისი მუშაობის პრინციპების გააზრება. კომპიუტერთან მუშაობის ელემენტარული უნარ-ჩვევების გამომუშავება, კომპიუტერის ჩართვა-გამორთვა. |
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, პაუზებით კითხვა სწავლა კეთებით |
1.3 ოპერაციული სისტემა Windows
XP |
2 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
კომპიუტერის უზრუნველყოფის შესახებ ზოგადი წარმოდგენის შექმნა, ოპერაციული სისტემის დანიშნულების გააზრება. |
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება. |
|
1.4 Windows XP-ის გამოყენებითი
პროგრამები |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
Windows XP-ის გამოყენებითი პროგრამული უზრუნველყოფის ზოგადი მიმოხილვა.
Wordpad ტექსტური რედაქტორის შესწავლა. ტექსტზე მუშაობა. კომპიუტერთან მუშაობის უნარჩვევების გამომუშავება. |
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება. ის ტექნ. V. 4.მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით |
1.5 Wordpad-ში მუშაობა. ტექსტის აკრეფა |
2 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება. |
||
1.6 როგორ იმახსოვრებს კომპიუტერი ინფორმაციას |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
სიმბოლოთა წარნოდგენა ციფრულ მოწყობილობაში. მეხსიერების საზომი ერთეულები, მეხსიერების ორგანიზება, მყარი დისკი და მისი ნაწილები. |
ის ტექნ. V.2. მოსწავლეს შეუძლია ეთიკური და უსაფრთხოების ნორმების დაცვა და პასუხისმგებლობის გაცნობიერება ისტ-ის გამოყენებისას. იცის ისტ-ის გამოყენების სფეროები და აცნობიერებს მის უპირატესობებს. ის ტექნ. V. 4.მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სასკოლო დისკუსია |
2.1 დავხატოთ პროგრამა Paint-ში |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
პროგრამა Paint-ის გაცნობა, ძირითადი სახატავი ინსტრუმენტების მიმოხილვა. ნახატის შექმნა. კომპიუტერთან მუშაობის უნარ-ჩვევების გამომუშავება. |
ის ტექნ. V. 4.მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს. ის ტექნ. V. 6.მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით |
2.2 Paint-ში ნახატის შენახვა და გახსნა. პრაქტიკული მუშ აობა ,,შემოდგომა“ ხატვა |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
ნახატის შენახვისა და გახსნის შესწავლა. გრაფიკული რედაქტორთან, კომპიუტერთან უნარ-ჩვევების განვითარება. |
ის ტექნ. V. 4.მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს. ის ტექნ. V. 6.მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით |
2.3 Paint-ში გავაფერადოთ ნახატები. გასაფერადებელი ინსტრუმენტის გამოყენებით ნახატების გაფერადება |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
მოსწავლეები ეცნობიან გაფერადების ინსტრუმენტს და მისი გამოყენებით აფერადებენ საკუთარ ნახატს ,,ჩემი სოფელი“. ასევე აფერადებენ თანდართულ დისკზე არსებულ გასაფერადებლებს. |
ის ტექნ. V. 4.მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს. ის ტექნ. V. 6.მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით |
2.4 ფიგურებიPaint-ში. სხვადასხვა სახის ფიგურების შექმნა |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
ფიგურების გამოყენებით ნახატების შექმნა. |
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება. ის ტექნ. V. 4.მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით |
2.5 ფაილი და საქაღალდე |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
ფაილისა და საქაღალდის ცნების და ფაილისა და საქაღალდეების მისამართების გააზრება. |
ის ტექნ. V. 4.მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით |
2.6 ფაილის ამოჭრა, კოპირება და ჩასმა |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
ფაილისა და საქაღალდის ამოჭრა, კოპირების და ჩასმის გააზრება. წაშლა და აღდგენის გაცნობა. |
ის ტექნ. V. 4.მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით |
2.7 Paint-ში სახატავი ფურცლის ზომა და მაშტაბი |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
მოსწავლე გაეცნობა სახატავი ფურცლის ზომისა და მასშტაბის რეგულირების შეცვლის მნიშვნელობას. |
ის ტექნ. V. 4.მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით |
3.1Windows XP-ის სამუშაო მაგიდის ფონი |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
მოსწავლე გაეცნობაWindows
XP-ის სამუშაო მაგიდის ფონის შეცვლას. |
ის ტექნ. V. 4.მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით |
3.2 ტექსტური რედაქტორი MS
Word 2007 კლავიატურაზე ბეჭდვის წესები |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
MS Word 2007-ის დანიშნულების გაცნობა და პროგრამის ფანჯრის მიმოხილვა. ტექსტებზე მუშაობის უნარ-ჩვევების გამომუშავება.დოკუმენტის შენახვა/გახსნა. ბეჭდვის შესწავლა ათივე თითის გამოყენების მეთოდით. |
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, დისკუსია |
3.3 MS Word 2007 ტექსტის შეტანა. რედაქტირება და დოკუმენტის შენახვა |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით |
|
3.4 MS Word 2007 ამოჭრა, კოპირება, ჩასმა, მეხსიერების ბუფერი |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
ტექსტური რედაქტორის ეფექტურად გამოყენება, ტექსტის რედაქტირების ხერხების გაცნობა: მონიშნული ტექსტის ფრაგმენტზე სხვადასხვა სახის ოპერაციების შესრულება: ამოჭრა, კოპირება, ჩასმა. |
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება. |
|
3.5 MS Word 2007 პრაქტიკული სამუშაო ,,მაღაზია“ |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, დამოუკიდებლად მუშაობა |
|
3.6 MS Word 2007 როგორ გავაფორმოთ ტექსტი. სხვადასხვა შრიფტის გამოყენებით ტესტების შექმნა |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
ტექსტის დაფორმატების საშუალებები. ქართული შრიფტის თავისებურებები. |
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება. ის ტექნ. V. 6.მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით |
3.7 MS Word 2007 პრაქტიკული სამუშაო ,,საქართველო“ |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, დამოუკიდებლად მუშაობა |
|
3.8 MS Word 2007 კომპიუტერის გარე მეხსიერება |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
ოპტიკურ დისკებთან და Flash ბარათთან მუშაობის შესწავლა. კომპიუტერთან ურთიერთობის უნარ-ჩვევების განვითარება. |
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება. ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით |
3.9 MS Word 2007 ინფორმაციის ჩაწერა კომპაქტ დისკებზე |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით |
|
3.10 MS Word 2007 ფაილის ტიპების გაცნობა |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
მოსწავლე შეძლებს ერთმანეთისგან განასხვავოს ფაილები ტიპების მიხედვით, შეძლებს ფაილებისა და საქაღალდის დაარქივება-განარქივებას. |
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება. ის ტექნ. V. 4.მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს. |
ჯგუფური მუშაობა. სწავლა კეთებითგანმსაზღვრელი, განმავითარებელი, |
3.11 MS Word 2007 ფაილის დაარქივება |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება. |
სწავლა კეთებითგანმსაზღვრელი, განმავითარებელი, |
|
3.12 MS Word 2007 პრაქტიკული სამუშაო. სხვადასხვა ტიპის ფაილების შექმნა |
2 |
კომპიუტერი |
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება. ის ტექნ. V. 4.მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს. |
დამოუკიდებელი მუშაობა,განმსაზღვრელი. |
თემატურ კალენდარული გეგმა ისტ-ში
V კლასი
პედაგოგი: ტ.გუკი
2021-2022 სასწავლო წელი
II სემესტრი
გაკვეთილის თემატიკა |
საათი |
რესურსები |
აქტივობები და სასწავლო მიზანი |
მოსალოდნელი შედეგი |
შეფასება, მეთოდები, სტრატეგიები |
3.13 განვლილი მასალის განმეორება. პრაქტიკული სამუშაო MS
Word 2007-ში |
1 |
კომპიუტერი |
I სემესტრის საკითხების გამეორება |
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება. |
დამოუკიდებელი მუშაობა განმსაზღვრელი, განმავითარებელი |
3.14 MS Word 2007 აბზაცები |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება. ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას. |
სწავლა კეთები განმსაზღვრელი, განმავითარებელი |
3.15 MS Word 2007 ფურცლის პარამეტრები |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება. ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას. |
სწავლა კეთებით განმსაზღვრელი, განმავითარებელი |
|
3.16 MS Word 2007 პრაქტიკული სამუშაო ,,კონტინენტები“, ,,განცხადება“ |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება. ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით |
|
3.17 სიმბოლოები და ფორმულების ჩასმა |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
ტექსტურ რედაქტორში სიმბოლოებისა და ფორმულების ჩასმის შესწავლა. |
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება. ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით |
3.18 ფიგურები MS Word 2007-ში |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
|
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით |
3.19 ფიგურების დაფორმატება MS
Word 2007-ში |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით |
|
3.20 MS Word 2007 პრაქტიკული სამუშაო ,,ჩემი ეზო“ |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით |
|
3.21 MS Word 2007 პრაქტიკული სამუშაო ,,ჩემი სკოლა“ |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით |
|
3.22 MS Word 2007 ძიება დოკუმენტში |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
|
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას. |
სწავლა კეთებით |
3.23 MS Word 2007 ფაილებისა და საქაღალდეების ძებნა |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით |
|
3.24 MS Word 2007 სურათების ჩასმა ტექსტურ რედაქტორში |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
ტექსტურ დოკუმენტის გრაფიკული ელემენტებით გაფორმების შესწავლა. ილუსტრირებულ დოკუმენტზე მუშაობის უნარ-ჩვევების განვითარება. |
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით |
3.25 MS Word 2007 პრაქტიკული სამუშაო ,,სერტიფიკატი“ |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი |
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება. ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, დამოუკიდებელი სამუშაო |
|
3.26 MS Word 2007 პრაქტიკული სამუშაო ,,ეს საინტერესოა“. სურათები საიტიდან icode.ge |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი |
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება. ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, დამოუკიდებელი სამუშაო |
|
3.27 ტექსტის მართლწერის შემოწმება და ავტომატური გასწორება |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
ტექსტურ რედაქტორში მართლწერის შემოწმების შესწავლა, დოკუმენტში ავტოკორექციის გამოყენება, კომპიუტერთან ურთიერთობის უნარ-ჩვევების განვითარება. |
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით |
3.28 ცხრილები ტექსტურ რედაქტორში |
2 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
ინფორმაციის ორგანიზება ცხრილების დახმარებით. ცხრილის აგება, სვეტების და სტრიქონების გაერთიანება, ჩამატება და წაშლა. |
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით |
3.29პრაქტიკული სამუშაო ,,შექმენი გაკვეთილების ცხრილები“ |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, დამოუკიდებელი სამუშაო |
|
3.30 დოკუმენტის ბეჭდვა |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
საბეჭდი მოწყობილობების გაცნობა, კომპიუტერთან ურთიერთობის უნარ-ჩვევების განვითარება. |
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით |
შემაჯამებელი დავალება N 1 |
1 |
კომპიუტერი |
განვლილი მასალის შეჯამება. |
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას. |
დამოუკიდებელი სამუშაო კომპიუტერთან. ტესტი განმსაზღვრელი, განმავითარებელი |
4.1 როგორ ჩავწეროთ ხმა კომპიუტერში |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
კომპიუტერში ხმოვანი ინფორმაციის შემტანი მოწყობილობების გაცნობა. Sound rekorder პროგრამასთან მუშაობის შესწავლა. |
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით |
4.2 როგორ შეიქმნა ინტერნეტი |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
მოსწავლე გაეცნობა ინტერნეტ ქსელის შექმნის ისტორიას. გაიგებს, რა არის ლოკალური და გლობალური ქსელი, ინტერნეტ ბრაუზერები და ნავიგაცია ინტერნეტში. |
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით |
4.3 ინტერნეტში ინფორმაციის მოძიება და გადმოწერა |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
მოსწავლე გაეცნობა ინტერნეტში ინფორმაციის მოძიების ხერხებს,როგორიცაა სინტაქსი, ეთიკურ და საკანანმდებლო აქტებს. |
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით |
4.4 პროგრამის ინსტალანცია და დეინსტალაცია |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
მოსწავლე გაეცნობა პროგრამები ინსტალაციის ძირითად მეთოდებს. როგორ შეიძლება გადმოწერონ სხვადასხვა სახის პროგრამები და დაინსტალიროს და მოახდინოს მისი დეინსტალაცია. |
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით |
შემაჯამებელი დავალება N 2 |
1 |
კომპიუტერი |
განვლილი მასალის შეჯამება. |
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, დამოუკიდებელი სამუშაო |
5.1 ელექტრონული ცხრილები MS
Excel 2007 |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
მოსწავლე გაეცნობა ელექტრონული ცხრილების დანიშნულებას და სტრუქტურას. |
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით |
5.2 MS Excel 2007 განმეორებადი ინფორმაციის შეტანა |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
მოსწავლე გაეცნობა ელექტრონული ცხრილებში მონაცემების შეტანის პროცესს. |
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით |
5.3 MS Excel 2007 უჯრების დაფორმატება |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
მოსწავლე გაეცნობა ელექტრონული ცხრილებში უჯრების დაფორმატების პროცეეს. |
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით |
5.4 MS Excel 2007 ფორმულები გამოვთვალოთ სწრაფად |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
მოსწავლე შეძლებს ელექტრონული ცხრილებში ფორმულების გამოყვანას, ჩაწერას და მათემატიკური გამოთვლებისშესწრლებას. |
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით |
5.5 MS Excel 2007 მონაცემთა სორტირება და გაფილტვრა |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
მოსწავლე გაეცნობა ელექტრონული ცხრილებში მონაცემთა სორტირებასა და გაფიტვრას. |
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით |
5.6 MS Excel 2007 დავთრის ბეჭდვა |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
საბეჭდი მოწყობილობების გაცნობა, კომპიუტერთან ურთიერთობის უნარ-ჩვევების განვითარება. |
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით |
5.7 დიაგრამები და ელექტრონული ცხრილები პროგრამა MS
Excel 2007-ში |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
მოსწავლე გაეცნობა ელექტრონული ცხრილებში სხვადასხვა სახის დიაგრამების აგებასა და გამოყენებას. |
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით |
5.8 დისკის დეფრაგმანტაცია და დაფორმატება |
1 |
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, პროექტორი |
მოსწავლე გაეცნობა დისკის დეფრაგმანტაციის და დაფორმატების გამოყენებასა და მათ დანიშნულებას. |
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის. |
განმსაზღვრელი, განმავითარებელი, სწავლა კეთებით |
MS Word 2007-ის, MS Excel
2007-ის გამეორება-გახსენება |
2 |
კომპიუტერი, პროექტორი |
|
ის ტექნ. V.1. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად და უსაფრთხოდ გამოყენება. ის ტექნ. V.2. მოსწავლეს შეუძლია ეთიკური და უსაფრთხოების ნორმების დაცვა და პასუხისმგებლობის გაცნობიერება ისტ-ის ის ტექნ. V. 4. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს.გამოყენებისას. იცის ისტ-ის გამოყენების სფეროები და აცნობიერებს მის უპირატესობებს.
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას. |
დამოუკიდებელი სამუშაო, განმსაზღვრელი, განმავითარებელი |